Suomen Naiskuoroliitto järjestää kaikille naiskuoroille avoimen kuorokatselmuksen lauantaina 2.4.2022 Iisalmen kulttuurikeskuksella.

Katselmukseen otetaan mukaan kymmenen (10) kuoroa ilmoittautumisjärjestyksessä. Kuoron minimikoko on kaksitoista (12) laulajaa. Osallistumismaksu on 280 € Suomen Naiskuoroliittoon kuuluville kuoroille ja 330 € Naiskuoroliiton ulkopuolisille kuoroille. Osallistumismaksu laskutetaan heti ilmoittautumisen jälkeen ja ilmoittautuminen tulee voimaan, kun ilmoittautumismaksu on maksettu. Ilmoittautuminen on sitova.

Katselmusohjelmiston nuotit lähetetään pdf-muodossa sähköpostin liitteenä osoitteeseen naiskuoropaivat@naiskuoroliitto.fi viimeistään 15.2.2022. Samalla pyydetään ilmoittamaan ohjelmiston esitysjärjestys.

Kustantamattomien teosten kohdalla tulee esittää kirjalliset luvat tekstin, sävellyksen ja sovituksen esittämisoikeudesta.

Ilmoittautua voit alla olevasta linkistä. Ilmoittautuminen päättyy 31.12.2021.

Katselmuksen tuomaristo: Leila Heikkonen, Heikki Liimola, Timo Nuoranne ja tuomariston sihteeri Susanna Kantelinen

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.