Suomen Naiskuoroliitto järjestää kaikille naiskuoroille avoimen kuorokatselmuksen.

Katselmus on siirretty koronatilanteen vuoksi Kokkolaan v. 2023. Katselmukseen ilmoittautuneisiin kuoroihin otetaan suoraan yhteyttä ilmoittautumismaksun palauttamisen tiimoilta.

Katselmukseen otetaan mukaan kymmenen (10) kuoroa ilmoittautumisjärjestyksessä. Kuoron minimikoko on kaksitoista (12) laulajaa. Osallistumismaksu on 280 € Suomen Naiskuoroliittoon kuuluville kuoroille ja 330 € Naiskuoroliiton ulkopuolisille kuoroille. Osallistumismaksu laskutetaan heti ilmoittautumisen jälkeen ja ilmoittautuminen tulee voimaan, kun ilmoittautumismaksu on maksettu. Ilmoittautuminen on sitova.

Katselmusohjelmiston nuotit lähetetään pdf-muodossa sähköpostin liitteenä osoitteeseen naiskuoropaivat@naiskuoroliitto.fi. Samalla pyydetään ilmoittamaan ohjelmiston esitysjärjestys.

Kustantamattomien teosten kohdalla tulee esittää kirjalliset luvat tekstin, sävellyksen ja sovituksen esittämisoikeudesta.

Katselmuksen aikataulu

Soundcheckit alkavat klo 9.30 ja katselmus klo 13.30. Tarkempi aikataulu päivittyy vuoden vaihteen jälkeen.

Katselmuksen tuomaristo

Leila Heikkonen, Heikki Liimola, Timo Nuoranne ja tuomariston sihteeri Susanna Kantelinen

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.