Laululeirit ja koulutukset

Naiskuoroliiton kesäleiri 6.-10.7.2022

Perinteinen kesäleiri järjestetään Oriveden Kampuksella 6.-10.7.2022. https://www.orivedenkampus.fi/ Ilmoittautuminen päättyy 15.5.2022.

Leiri sisältää kaikki Naiskuoroliiton merkkilaulukurssit, perus-, taito- ja mestarisuoritus- ja mestariharjoituskurssit. https://www.naiskuoroliitto.fi/kesanlaululeiri/

Mestarimerkkiohjelmisto uusiutuu! Kesällä 2022 alkaa viimeinen kaksivuotinen mestarimerkkiryhmä, joka suoritetaan nykyisellä ohjelmistolla. Eli vuoden 2023 loppuun voi suorittaa nykyisen ohjelmiston lauluilla. Tulevana kesänä voi jo harjoitella uuden ohjelmiston lauluja mestariharjoitusleirillä. Uusi ohjelmisto julkaistaan maaliskuussa.

Merkkilauluohjelmistot ja ohjeet löytyvät https://www.naiskuoroliitto.fi/merkkilaulut/

Nuottitilaukset ja lisätietoa leiristä toimisto@naiskuoroliitto.fi

Taitomerkkileiri 27.-29.5.2022 Jyväskylässä

Taitomerkkileiri järjestetään Jyväskylässä 27.-29.5.2022.
Opettajana toimii Kirsi Äikäs Lappeenrannasta. Kurssi toteutetaan, jos osallistujia on vähintään 7 henkilöä.

Kurssilla harjoitellaan Naiskuoroliiton taitomerkkiohjelmiston lauluja ja kurssin lopuksi järjestetään merkin suoritustilaisuus.

Kurssin hinta on 125 €. Hintaan sisältyy ilmoittautumismaksu 35 €, joka laskutetaan heti ilmoittautumisen jälkeen. Ilmoittautumismaksua ei palauteta, jos osallistuja peruu osallistumisensa.

Majoitus tulee järjestää itse. Kurssilla järjestetään paikan päällä ruokailumahdollisuus, jonka hinta on n. 20-30 € (ei sisälly kurssimaksuun).

Ilmoittaudu tästä. Ilmoittautuminen päättyy 8.5.2022.

Koulutusta räätälöitynä omalle kuorollesi?

Autamme jäsenkuoroja koulutuksen järjestämisessä. Jos kiinnostuitte järjestämään koulutusta yhteistyössä Naiskuoroliiton kanssa, ota yhteyttä anne.harkonen@naiskuoroliitto.fi

Mahdollisia koulutuksien aiheita: merkkilaulut, äänenkäyttö eri genreissä ja tyyleissä, rytmiikka, ilmaisu ja esiintyminen, yhtyelaulukoulutus, kuoron dynamiikka ja kuuntelu, kuorolaisen musiikinteoria, improvisaatio kuorolaulussa, miten olen hyvä kuorolaulaja, kuoroyhdistysten toiminta.