Laululeirit ja koulutukset

Taitomerkkileiri Jyväskylässä 4.-6.11.2022

Tervetuloa Suomen Naiskuoroliiton järjestämälle taitomerkkileirille, joka järjestetään Jyväskylässä 4.-6.11.2022, (Jyväskylän NNKY, Puistotori 4, 40100 Jyväskylä).

Opettajana toimii Kirsi Äikäs Lappeenrannasta. Leirillä on tarkoitus opetella Naiskuoroliiton taitomerkkiohjelmiston lauluja, tenttitilaisuutta leirillä ei järjestetä. Nuottimateriaali on tilattavissa liiton toimistosta.

Koulutus alkaa perjantaina klo 17.00 ja päättyy sunnuntaina klo 14.00.

Kurssin hinta 200€/hlö ja se sisältää ilmoittautumismaksun, opetuksen ja ruokailut (pe iltakahvit suolaisella, la iltapäiväkahvi ja tukeva iltapala, su iltapäiväkahvi suolaisella, majoituksen ja lauantain lounaan leiriläiset järjestävät itse. Ilmoittautumismaksun osuus on 35 €, jonka Suomen Naiskuoroliitto laskutetaan kurssi maksun yhteydessä. Maksu käytetään kurssin järjestelyihin ja sitä ei palauteta, jos kurssi peruuntuu esim. liian vähäisen osallistujamäärän tai koronarajoitusten takia.

Jos osallistuja sairastuu ja lasku on lähetetty, leirimaksua ei palauteta. Huolehdithan, että vakuutuksesi on kunnossa tältä varalta. Osallistujien vähimmäismäärä leirin toteutumiseksi on 6 henkilöä. Kurssi laskutetaan heti ilmoittautumisen jälkeen.
Lisätietoja leiristä toimisto@naiskuoroliitto.fi.Ilmoittautuminen päättyy pe 20.10.2022.

Linkki taitomerkkileirin ilmoittautumislomakkeeseen tästä

Naiskuoroliiton kesäleiri Orivedellä 5. - 9.7.2023

Lisätietoja syksyn aikana.

Koulutusta räätälöitynä omalle kuorollesi?

Autamme jäsenkuoroja koulutuksen järjestämisessä. Jos kiinnostuitte järjestämään koulutusta yhteistyössä Naiskuoroliiton kanssa, ota yhteyttä anne.harkonen@naiskuoroliitto.fi

Mahdollisia koulutuksien aiheita: merkkilaulut, äänenkäyttö eri genreissä ja tyyleissä, rytmiikka, ilmaisu ja esiintyminen, yhtyelaulukoulutus, kuoron dynamiikka ja kuuntelu, kuorolaisen musiikinteoria, improvisaatio kuorolaulussa, miten olen hyvä kuorolaulaja, kuoroyhdistysten toiminta.