Naiskuorolaulun kesäleirit Oriveden Kampuksella 2024 - 2025

Yhtyekoulutus la 5.4.2025

• ilmoittautuminen avautuu elokuussa 2024

Naistenpäiväkonsertti Musiikkitalossa 7.3.2026 - Anna-Mari Kähärän musiikkia

Kuorojen haku/ilmoittautuminen tapahtumaan avautuu tammikuussa 2025.

Kuorojen yhteisharjoitukset 2025

• 27.9.2025 Hämeenlinna/Riihimäki/Tampere
  • 4.10.2025 Jyväskylä
  • kouluttajana Anna-Mari Kähärä ja Anneli Julén
  • ohjelmisto ja harjoituspaikkakunnat tarkentuvat myöhemmin

Ystäväkuorohaaste!

Kaikki tarvitsevat ystäviä - myös kuorot!

Naiskuoroliitto aloittaa siksi ystäväkuorohaasteen! Miksi hankkia ystäväkuoro? Yhdessä voi tehdä asioita, joihin ei yksin pysty.

• Voitte järjestää ekstrakonsertteja, kun vastaatte vain osasta ohjelmistoa!
  • Voitte esittää yhdessä vaativampaa tai moniäänisempää ohjelmistoa tai tehdä todellisen spektaakkelin!
  • Yhteiset suurkuoroteokset luovat laulajille ja yleisölle unohtumattomia elämyksiä! Teillä on yhdessä varaa hienompaa konserttitilaan, solisteihin, säestäjiin jne.!
  • Ystävät avartavat maailmankuvaa.
  • Voitte löytää uutta ohjelmistoa, jonka voitte oppia sen jo osaavan ystäväkuoron tuella!
  • Voitte oppia lisää olemalla hetken toisen kuoronjohtajan johdettavana ja kuulemalla ystäväkuoron harjoitus- ja hallintokäytännöistä!
  • Pääsette tekemään konserttimatkan ystäväkuoron kotipaikkakunnalle ja saatte uutta yleisöä! Asioiden jakaminen ja yhdessä tekeminen on yksinkertaisesti ihanaa!

TOIMI NÄIN! Kutsu itsellesi ystäväkuoro, kaksi tai vaikka useamman kuoron kaveriporukka läheltä tai kaukaa. Jos et löydä sopivaa kandidaattia, ilmoitta meille etsiväsi ystävää. Me julkaisemme ilmoituksenne. Kun ystäväkuoro on löytynyt, pitäkää vaikka yhteinen Teams-tapaaminen harkkailtana ja ennen kaikkea tehkää asioita ja musiikkia yhdessä!

Kerro meille (toimisto(at)naiskuoroliitto.fi,) kun olette löytäneet ystävän. Julkaisemme ystäväkuoroparit-, -triot jne. Naiskuoroliiton somessa.

Julkaiskaa aktiivisesti ystävyyshetkiänne somekanavissanne ja lähettäkää materiaalia julkaistavaksi Naiskuoroliitolle. Me hankimme tarvittaessa luvat, jos julkaisussa on soivaa materiaalia.

LUODAAN YSTÄVYYTTÄ, LUODAAN YHDESSÄ ELÄMYKSIÄ!