Liittokuoro Louhi

Louhi

Suomen Naiskuoroliiton Liittokuoro Louhi on perustettu vuonna 1998. Kuoronjohtajana toimii liiton taiteellinen johtaja Anneli Julén. Louhen laulajat tulevat ympäri Suomea, suurin osa liiton jäsenkuoroista. Näitä naisia yhdistää laulamisen ilo ja palo tehdä laadukasta kuoromusiikkia sitoutuen 3-4 harjoittelujaksoon vuodessa. Kuorolaulu vie usein mennessään. Louhessakin on mukana edelleen useita alkuperäisjäseniä.

Kuoro kokoontuu harjoittelemaan ja konsertoimaan eri paikkakunnilla 3-4 kertaa vuodessa. Ohjelmistossa on mm. Naiskuoroliiton uusia julkaisuja, joita esitetään harjoitusleirien yhteydessä järjestettävissä konserteissa.

Vuonna 2017 Louhi osallistui Italiassa In Canto Sul Garda - kuorokilpailuun saavuttaen kultatason ja suunnittelee konserttimatkoja ulkomaille tulevaisuudessakin.

Louhessa laulaminen tarkoittaa Itsensä kehittämistä ja uuden oppimista, määrätietoista, sitoutunutta harjoittelua, mielenkiintoista, haastavaa ohjelmistoa ja huikeita konserttikokemuksia ammattitaitoisen ja omistautuneen kuoronjohtajan ohjauksessa. Suuria tunteita yhdessä saman henkisten ihmisten kanssa. Kaikki rakkaudesta naiskuorolauluun.

Tunsitko omaksesi? Olisiko projektikuoro sinun juttusi? Ota yhteyttä ja ilmoittaudu koelauluun Anneli Julénille.