Liittokuoro Vox Feminae

Vox Feminae - Suomen Naiskuoroliiton liittokuoro

Vox Feminae on toinen Suomen Naiskuoroliiton liittokuoroista. Se on perustettu v. 1988.

Kuoroon voit tulla, jos laulat / olet laulanut Naiskuoroliiton jäsenkuorossa, jos olet suorittanut liiton taitomerkkejä ja tunnet jo laajasti naiskuoro-ohjelmistoa.

Vox Feminae harjoittelee vuosittain 2-3 kertaa viikonloppuleirillä ja osallistuu mahdollisuuksien mukaan Naiskuoroliiton kesäkursseille ja Naiskuoropäiville. Leirin päätteeksi olemme laulaneet paikallisen kuoron kanssa tai pitäneet pienen konsertin. Vox on konsertoinut myös ulkomailla. Viimeksi se osallistui v. 2019 Dresdenissä Adventin ajan kuorotapahtumaan.

Ohjelmisto on laaja, klassisesta naiskuoromusiikista uudempaan tuotantoon. Vox Femiane tarjoaa paikan, jossa voit laulaa mm. merkkiohjelmistojen ihania lauluja, oppia uusia ja pitää yllä osaamistasi. Opittuja lauluja voit viedä omaan kuoroosi ja bonuksena saat uusia lauluystäviä ympäri Suomen.

Vox Feminae ottaa innolla vastaan laulunlyömät naiskuorolaiset ikään katsomatta. Ainoa vaatimus on laulutaito: korvaa ei mikään korvaa!

Taiteelliset johtajat

Vox Feminae -kuoroa johtavat Maarit Amper ja Raakel Solvin.

Tulevat konsertit

Naiskuoropäivät Kokkolassa 25.3.2023, Seurakuntakeskuksen yläsali, Läntinen Kirkkokatu 17

Innostuitko? Olisiko Vox Feminae sinun kuorosi? Ota yhteyttä maarit.amper(at)pp.inet.fi.