Hallitustärpit 12.4.2019

13.04.2019

Vuoden 2019-2020 uuden hallituksen ensimmäinen pidempi kokous pidettiin etäkokouksena perjantai-iltana 12.4.2019. Hallitus käsitteli monenlaisia asioita ja tässä tärkeimmät illan puheenaiheet.

• Totesimme, että Naiskuoropäivät Kiuruvedellä olivat oikein onnistuneet ja palaute on ollut iloisen positiivista paikan päällä ja jälkikäteen. Iso kiitos järjestäjille, Kiuruveden Naislaulajille!
  • Seuraavien Naiskuoropäivien päivämäärä on nyt varmistunut: 27-29.3.2020 tapaamme siis Tampereella. Varaa nyt jo aika kalenteriisi.
  • Uusia julkaisuja on tullut tasaiseen tahtiin. Muistattehan tarkistaa ne kun suunnittelette seuraavia ohjelmistojanne. Sieltä löytyy mm. Hanni Autereen Puhun puille ja George de Godzinskyn ikivihreä Sulle salaisuuden kertoa mä voisin. Naiskuoroliitto on julkaissut myös useita joululauluja viimeisen vuoden aikana: mm. Sibeliuksen On hanget korkeat nietokset ja Teuvo Hakasalon Jouluyönä. Näihin ja muihin Naiskuoroliiton julkaisuihin voit tutustua ja ostaa myös Tampereen sävelen yhteydessä lauantaina 8.6.2019.
  • Tieodoksi: Sulasolin ylimääräinen liittokokous järjestetään Tampereella 7.6.2019. Kuoroille tulee lisätietoa lähiaikoina.

Kuva: Suomen Naiskuoroliitto/ Johanna Sinkkonen