SNKL kokoelmat

SNKL - kokoelmat

SNKL julkaisee eri tilanteisiin sopivaa naiskuoromusiikkia.

Meiltä löytyy erilaisia kokoelmia: joululaulut, kevyempää musiikkia, hartaita lauluja, merkkilauluja.

Naiskuoroliiton jäsenille 10% alennus, kun tilaus on yli 10 kpl samaa nuottia.

(Suluissa olevat hinnat ovat tilaajille, jotka eivät ole SNKL:n jäsenkuoron jäseniä.)

************************************************************************************************************************

JOULULAULUKAMPANJA - JÄSENTARJOUS: osta yli 10 kpl, niin saat koko tilausmäärästä -15% alennusta! Tarjous on voimassa kesäkuun loppuun saakka.

Kokoelmat Joulun odotuksessa (jäsenhinta 17 €) ja Tunnen joulun (jäsenhinta 20 €)

Katso myös tarjouksessa olevat joululaulujen irtonuotit ! (linkki)

Suomenmaa

Kokoelma sisältää tunnetuimmat isänmaalliset laulut, jotka on sävelletty tai sovitettu naiskuorolle. Kokoelmassa on 25 laulua:

Maamme, Finlandia-hymni, Aamusumussa, Honkain keskellä, Joutsen, Kalliolle kukkulalle, Kaunehin maa, Kaunis olet synnyinmaa, Kesäpäivä Kangasalla, Kotimaani ompi Suomi, Kotiseutu, Koto, Laps' Suomen, Laulua elämä soi, Minä rakastan tätä maata, On kaunis synnyinmaamme, On suuri sun rantas autius, Soi kunniaksi Luojan, Soi! Soi! Soi!, Suomalainen rukous, Suomen laulu, Suomenmaa, Suomen salossa, Taivas on sininen ja valkoinen, Viirimme

24 (29) €

Joulun odotuksessa - kesäkuun kampanja - osta yli 10 kpl - 15% jäsenhinnasta

17 (22) €

Ilta äänissä

Lauluja naisten illanistujaisiin!  Kappaleet on valikoitu niin kotimaisista kuin ulkomaisista iki-ihanista lauluista, mutta tilaa on annettu myös uusille illanistujaisaiheeseen sopiville lauluille.

Vihkonen sisältää seuraavat laulut:

Time With Good Company, Olukkainen, juomukkainen, Naiskuoro rag, Juomalaulu, Kun katsoit minuun, Lulu, Onni, jonka annoin pois, Vie minut, Mississippi Mud, Naisen tango, Tien kuningas, Stand by your man

12 (17) €

Toiset laulut

17 (22) €

Kuoronainen

Nuottivihko sisältää seuraavat laulut:

Kevättalvella (Ensimmäinen kevätpäivä, Rannalla), Kesäyö, Kuoroihminen, Onnellinen, Osaanhan laulaa, Vidar - Pohjolan hiljainen arkkienkeli, Äiti lauloi

12 (17) €

Tunnen joulun - kesäkuun kampanja - osta yli 10 kpl - 15% jäsenhinnasta

Kokoelma sisältää seuraavat laulut:

Heinillä härkien kaukalon (Korpilahti), Hiljainen joululaulu (Hela), Hiutaleet maahan leijailee (Juutilainen, Ja neitsyt pikkupoijuttansa (Palmgren), Joululaulu (Ikonen), Joululaulu (Tormé), Joulun lintu (Matveinen), Joulupuu on rakennettu (sov. Merzi Rajala), Ketun joululaulu (Makaroff), Kiesuskin kehossa kiikkui (Makaroff), Kun joulu on (Kotilainen), Lumen valon maassa (Saarela), Tule sydänten seimehen herra (Hilander-Tereska), Tunnen joulun (Kaartinen), Varpunen jouluaamuna (Kotilainen)

20 (25) €

Lumen tuum

Sinun valosi - Lumen tuum on kokoelma hengellisiä lauluja. Se on koottu jatkamaan ja täydentämään Suomen Naiskuoroliiton aikaisempaa julkaisua Hartaat laulut. Toivomme tämän kirjan tuovan uusia ajatuksia ja vaihtelua hengellisiin konsertteihin ja laulutilaisuuksiin.

16 (21) €

Sateenkaari

14 (19) €

Tilaa SNKL kokoelmia

Ole hyvä ja jätä tilauksesi ja yhteystietosi niin lähetämme tilauksesi sinulle mahdollisimman pikaisesti.