SNKL kokoelmat

SNKL julkaisee eri tilanteisiin sopivaa naiskuoromusiikkia. Meiltä löytyy erilaisia kokoelmia: joululaulut, kevyempää musiikkia, hartaita lauluja, merkkilauluja.

Suluissa olevat hinnat ovat tilaajille, jotka eivät ole SNKL jäsenkuoron jäseniä.

Joulun odotuksessa

17 (22) €

Ilta äänissä

Lauluja naisten illanistujaisiin!  Kappaleet on valikoitu niin kotimaisista kuin ulkomaisista iki-ihanista lauluista, mutta tilaa on annettu myös uusille illanistujaisaiheeseen sopiville lauluille.

Vihkonen sisältää seuraavat laulut: Time With Good Company, Olukkainen, juomukkainen, Naiskuoro rag, Juomalaulu, Kun katsoit minuun, Lulu, Onni, jonka annoin pois, Vie minut, Mississippi Mud, Naisen tango, Tien kuningas, Stand by your man

12 (17) €

Toiset laulut

17 (22) €

Kuoronainen

Nuottivihko sisältää seuraavat laulut: Kevättalvella (Ensimmäinen kevätpäivä, Rannalla), Kesäyö, Kuoroihminen, Onnellinen, Osaanhan laulaa, Vidar - Pohjolan hiljainen arkkienkeli, Äiti lauloi

12 (17) €

Naiskuorolauluja

Sisältää useita perus- ja taitomerkkilauluja sekä moniin juhlaviin tilaisuuksiin sopivia lauluja.

23 (28) €

Hartaita lauluja

15 (20) €

Tunnen joulun

Tunnen joulun sisällysluettelo; Heinillä härkien kaukalon (Korpilahti), Hiljainen joululaulu (Hela), Hiutaleet maahan leijailee (Juutilainen, Ja neitsyt pikkupoijuttansa (Palmgren), Joululaulu (Ikonen), Joululaulu (Tormé), Joulun lintu (Matveinen), Joulupuu on rakennettu (sov. Merzi Rajala), Ketun joululaulu (Makaroff), Kiesuskin kehossa kiikkui (Makaroff), Kun joulu on (Kotilainen), Lumen valon maassa (Saarela), Tule sydänten seimehen herra (Hilander-Tereska), Tunnen joulun (Kaartinen), Varpunen jouluaamuna (Kotilainen)

20 (25) €

Lumen tuum

Sinun valosi - Lumen tuum on kokoelma hengellisiä lauluja. Se on koottu jatkamaan ja täydentämään Suomen Naiskuoroliiton aikaisempaa julkaisua Hartaat laulut. Toivomme tämän kirjan tuovan uusia ajatuksia ja vaihtelua hengellisiin konsertteihin ja laulutilaisuuksiin.

16 (21) €

Sateenkaari

14 (19) €

Tilaa SNKL kokoelmia

Ole hyvä ja jätä tilauksesi ja yhteystietosi niin lähetämme tilauksesi sinulle mahdollisimman pikaisesti.