SNKL jäsenkirjeet

Jäsenkirjeet

Jäsenkirjeet lähetetään syyskuusta 2018 lähtien sähköisen Mailchimp-sovelluksen kautta.

Kaikki sähköiset jäsenkirjeet löytyvät tämän linkin takaa.

Jäsenkirje Koronan vaikutukset Naiskuoroliiton tapahtumiin

Suomen Naiskuoroliiton hallitus on 29.3.2020 kokouksessaan päättänyt siirtää vuoden 2020 naiskuoropäivät Tampereella pidettäväksi keväällä 2021. Emäntäkuorona toimii edelleen Nota Bene Nokia.

Katselmukseen ilmoittautuneet kuorot voivat halutessaan osallistua jo maksamallaan ilmoittautumismaksulla vuoden 2021 kuorokatselmukseen.

Vuoden 2022 naiskuoropäivät järjestetään Joensuussa.

LIITTOKOKOUS PIDETÄÄN SYKSYLLÄ 2020. Suomen Naiskuoroliiton liittokokoukselle haetaan kiivaasti uutta ajankohtaa. Ilmoitamme ajan ja paikan niin pian kuin se on tiedossamme.

JOUTSENON KESÄLEIRI 2020 PERUTAAN. Liitto järjestää perus-, taito- ja mestarimerkkien suoritustilaisuuden myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Jäsenkirje Nyt voit vaikuttaa Naiskuoroliiton toimintaan! (11/2019)

Paikkoja avoinna Suomen Naiskuoroliiton toiminnassa.

Olisiko sinulla halukkuutta tulla mukaan hallitustyöskentelyyn? Hallituksessa tarvitaan mm. järjestötoiminnan, talouden ja hallinnon, markkinoinnin ja viestinnän, julkaisu- ja kustannustoiminnan sekä muun liiton toiminnan kannalta tärkeän osa-alueen osaajia.
Eduksesi on, jos olet innostunut ja idearikas, taloudellisesti ajatteleva, markkinointihenkinen, ja hallitset suullisen ja kirjallisen viestinnän jouhevasti, olet aktiivinen sosiaalisessa mediassa ja hallitset järjestötoiminnan perusasiat.
Hyvät ideat, jotka joko sellaisenaan tai osana rakentuvaa kokonaisuutta ovat tervetulleita liiton toiminnan kehittämisen kannalta. Henkilön tulee sitoutua hallitustyöskentelyyn ja toimia liiton etujen mukaisesti. Mikäli ajattelet, että olisit tähän tehtävään sopiva, ole yhteydessä toimisto@naiskuoroliitto.fi

ETSINTÄKUULUTUS!
Haluaako kuorosi järjestää naiskuoropäivät 2023 tai sen jälkeen?

Jäsenkirje liittokokouskuulumiset 3/2019

Liittokokous valitsi uudelle kaudelle Liiton taiteellisen johtajan Anneli Julénin Riihimäeltä ja Liiton varapuheenjohtajan Hilkka Heikkilän Vaajakoskelta. Erovuoroisista hallituksen jäsenistä valittiin uudellleen Maija-Liisa Konttinen Kerimäeltä ja Taru Vatanen Iisalmesta. Uutena Liiton hallitukseen valittiin Tuula Ranne Joensuusta.

Jäsenmaksut säilyivät ennallaan: henkilöjäsen 10 €, kannattajajäsen 45 € ja ainaiskannattajajäsen 200 €. Yhteisöjen ja yritysten kannatusjäsenmaksuksi päätettiin 100 € ja ainaiskannattajajäsenmaksuksi 500 €.

Jäsenkirje Naiskuoroliitossa tapahtuu (10/2019)

Tulossa on monta mielenkiintoista, inspiroivaa ja laulupitoista tapahtumaa tulevan syksyn ja talven aikana. Naiskuoropäiviä 2020 Tampereella valmistellaan jo kiivaasti ja siellä pidettävään kuorokatselmukseen on jo useita kuoroja ilmoittautunut, mutta vielä mahtuu mukaan.

Tammikuussa Merzi Rajala rytmittää ja groovaa Oulussa, huhtikuussa Rita Varonen laulattaa mestarilauluja Iisalmessa ja kesällä pääsee merkkilauluja laulamaan perinteiseen tapaan.

Erityisesti kannattaa pistää juhlavuosiaan juhlivien kuorojen konsertit kalenteriin ja lähteä kuulolle. Olettehan myös huomanneet, että Naiskuoroliiton facebookista löytyy Naiskuorojen konserttitapahtumat (jos vain olemme ne tietoomme jotenkin saaneet)? Sieltä voi katsoa moneenko konserttiin ennättää kuulolle ja oppimaan.
Naiskuoroliiton sävellyskilpailu juhlavuoden kunniaksi on avattu ja jännityksellä odotamme millaisia hienoja, uusia naiskuoroteoksia saamme sitä kautta laulaaksemme vuonna 2021. Vinkatkaa tutuille säveltäjille kilpailuista ja huikeista palkinnoista!

Ja vielä muistutuksena, että NUOTTIKAUPPA ON AINA AUKI. Kaikki liiton julkaisut löytyvät luettelona naiskuoroliitto.fi -sivustolta ja tilaukset tehdään sähköpostiin toimisto@naiskuoroliitto.fi. Kannattaa myös katsoa, mitä Sulasolin nuottikauppa tarjoaa.

Kun käytämme alkuperäistä nuottimateriaalia,
laulamme puhtaasti!