SNKL jäsenkirjeet

Jäsenkirjeet

Jäsenkirjeet lähetetään syyskuusta 2018 lähtien sähköisen Mailchimp-sovelluksen kautta.

Kaikki sähköiset jäsenkirjeet löytyvät tämän linkin takaa.

Jäsenkirje Laululeiri Joutsenon opistolla 30.6 - 5.7.2019

Laululeiriviikko alkaa sunnuntaina 30.6 klo 15.00 avajaisilla ja päättyy perjantaina 5.7 klo 13.00 päätöstilaisuuteen ja mestareiden kukitukseen. Leiriviikolla opetusta on 7-8 tuntia päivässä (täysinä leiripäivinä) ja ruokailut (aamiainen, lounas, päiväkahvit, päivällinen) katkaisevat päivän mukavasti. Merkkilaulutentit alkavat torstaina iltapäivällä ja jatkuvat perjantaina aamulla.

Merkkilaulukursseilla (perus, taito, mestari) 30.6 - 5.7 harjoitellaan ja opiskellaan kunkin vaatimustason merkkilaulut ryhmässä ja kvarteteissa.

HUOM! Jäsenkirjeessä vaihtui perus- ja taito-opettajat. Tässä opettajat

- Perusmerkkiryhmä - Musiikkipedagogi Heli Uusimäki
- Taitomerkkiryhmä - Director cantus Leila Heikkonen
- Mestarisuoritusryhmä - Musiikkipedagogi Kirsi Äikäs
- Mestariharjoitusryhmä - Diplomikuoronjohtaja Rita Varonen

Kesän 2019 uutuus on 30.6 - 3.7 Leirikuoro, jossa opiskellaan: uusia taitomerkkilauluja, äänenkäyttöä eri genreissä, miten lähestyn uutta laulua, miten kuuntelen, miten käytän äänirautaa.

Ilmoittaudu linkin kautta viimeistään 24.5 mennessä. Osallistujien tulee vahvistaa osallistumisensa maksamalla ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittautumismaksu 25 € Suomen Naiskuoroliiton tilille
DanskeBank: FI91 8000 1271 1580 33. Ilmoittautumismaksua ei palauteta.

Jäsenkirje Naiskuoroliitto kouluttaa, huhtikuu 2019

• 26-28.4 Mestarimerkkilaulut, Mikkeli. Mestarimerkkilaulujen harjoitusleiri ja valmistautuminen kesän leirille, musiikkipedagogi Kirsi Äikäs.
  • 30.5 klo 10-17 Perusmerkkitentti, Jyväskylä. Opettajana toimii musiikkipedagogi Kirsi Äikäs. Aamupäivä kvarteteissa ja iltapäivällä suoritus.

Jos kiinnostuit näistä ylläolevista, niin ota yhteyttä hilkka.heikkila(at)naiskuoroliitto.fi.

Lisäksi syksyn rytmiikkakurssille toivotaan nyt jo ilmoittautumisia,

• 24.8 klo 11-18 Rytmiikkakoulutus, Kuopio. Merja Merzi Rajalan koulutus rytmiikasta. Koulutuksen hinta on 10 - 20 €/hlö.
  • Ilmoittautumiset rytmiikkakoulutukseen Sakari Konttiselle sakari.konttinen1(at)luukku.com.

Koulutukset löytyvät myös nyt nettisivuilta: naiskuoroliitto.fi/koulutukset sekä facebookin tapahtumista.

Jäsenkirje liittokokouskuulumiset 2019

Liittokokous valitsi uudelle kaudelle Liiton taiteellisen johtajan Anneli Julénin Riihimäeltä ja Liiton varapuheenjohtajan Hilkka Heikkilän Vaajakoskelta. Erovuoroisista hallituksen jäsenistä valittiin uudellleen Maija-Liisa Konttinen Kerimäeltä ja Taru Vatanen Iisalmesta. Uutena Liiton hallitukseen valittiin Tuula Ranne Joensuusta.

Jäsenmaksut säilyivät ennallaan: henkilöjäsen 10 €, kannattajajäsen 45 € ja ainaiskannattajajäsen 200 €. Yhteisöjen ja yritysten kannatusjäsenmaksuksi päätettiin 100 € ja ainaiskannattajajäsenmaksuksi 500 €.

Jäsenkirje Sääntömuutos, maaliskuu 2019

Liittokokouskutsussa 23.1.2019 ei ollut mainittu, että kokouksessa käsitellään Suomen Naiskuoroliitto ry:n sääntömuutos. Sääntömuutosesitys oli liittokokouksen esityslistalla ja sääntömuutosehdotus oli lähetetty valtakirjansa liittokokoukseen lähettäneille jäsenyhdistyksille.

Tästä syystä kaikkien jäsenyhdistysten tietoon ei sääntömuutosasia ole tullut ja sen vuoksi liittokokouksessa sääntöjen muutosta koskeva myönteinen päätös ei ole voimassa.

Suomen Naiskuoroliiton hallitus käsittelee sääntöasiaa ja palaa siihen tarvittaessa ennen seuraavaa (v. 2020) liittokokousta.

Jäsenkirje 2 tammikuu 2019

Kiuruveden Naiskuoropäivät ja liittokokous lähestyvät. Tammikuun jäsenkirjeestä löydät liittokokouskutsun ja -valtakirjan.

Uusia nuotteja on julkaistu

• Mia Makaroff: Louhen lauantai
  • Mia Makaroff: Jalat tahtoo tanssimista
  • Juha Tapio, sov. Markku Viitasaari: Kaksi puuta
  • George de Godzinsky: Sulle salaisuuden kertoa mä voisin

Vuoden kuoro 2018 vapaamuotoisia hakemuksia voi nyt lähettää helena.toivanen@naiskuoroliitto.fi.

Muistakaa anoa merkkejä ansioituneille!