SNKL jäsenkirjeet

Jäsenkirjeet

Jäsenkirjeet lähetetään syyskuusta 2018 lähtien sähköisen Mailchimp-sovelluksen kautta.

Kaikki sähköiset jäsenkirjeet löytyvät tämän linkin takaa.

Jäsenkirje liittokokouskuulumiset 2019

Liittokokous valitsi uudelle kaudelle Liiton taiteellisen johtajan Anneli Julénin Riihimäeltä ja Liiton varapuheenjohtajan Hilkka Heikkilän Vaajakoskelta. Erovuoroisista hallituksen jäsenistä valittiin uudellleen Maija-Liisa Konttinen Kerimäeltä ja Taru Vatanen Iisalmesta. Uutena Liiton hallitukseen valittiin Tuula Ranne Joensuusta.

Jäsenmaksut säilyivät ennallaan: henkilöjäsen 10 €, kannattajajäsen 45 € ja ainaiskannattajajäsen 200 €. Yhteisöjen ja yritysten kannatusjäsenmaksuksi päätettiin 100 € ja ainaiskannattajajäsenmaksuksi 500 €.

Jäsenkirje 2 tammikuu 2019

Kiuruveden Naiskuoropäivät ja liittokokous lähestyvät. Tammikuun jäsenkirjeestä löydät liittokokouskutsun ja -valtakirjan.

Uusia nuotteja on julkaistu

• Mia Makaroff: Louhen lauantai
  • Mia Makaroff: Jalat tahtoo tanssimista
  • Juha Tapio, sov. Markku Viitasaari: Kaksi puuta
  • George de Godzinsky: Sulle salaisuuden kertoa mä voisin

Vuoden kuoro 2018 vapaamuotoisia hakemuksia voi nyt lähettää helena.toivanen@naiskuoroliitto.fi.

Muistakaa anoa merkkejä ansioituneille!

Jäsenkirje Sulasolin järjestörakennekysely (16.1.2019)

Vaikuta nyt (22.1.2019 mennessä) ja kerro Erikoisliitolle, Sulasolille ja piireille odotuksesi ja toiveesi!

Parhaillaan on menossa kysely Sulasolin järjestörakenteesta ja toiminnasta. Kannustamme kaikkia Naiskuorojen edustajia vastaamaan ja kertomaan odotuksenne ja toiveenne, jotta eri organisaatiot pystyisivät kehittämään toimintaansa meitä kaikkia hyödyntävään suuntaan.

Jäsenyhdistyksille suunnattuun kyselyyn pääset tästä linkistä.

Jäsenkirje 5, 25.11.2018

• Äänenkäyttö eri genreissä 5.1.2019 klo 10-16 - ilmoittautuminen 4.12 mennessä.
  • Naiskuoropäivät 15-17.3.2019 Kiuruvedellä - edullisempi ilmoittautuminen 31.12 mennessä.
  • Jatkossa Naiskuoroliitto järjestää koulutuksia 4 kertaa vuodessa (tammikuu- laulukoulutus, kevät - naiskuoropäivät, kesä - merkkilaululeirit, syksy - laulukoulutus).
  • Jokaisen laulajan on mahdollista osallistua tasokkaisiin koulutuksiin!

Jäsenkirje maaliskuu 2019

Naiskuoropäivät ovat ihan ovella jo ja uudet nuotit valmistumassa uunituoreina naiskuorolaisten katseltavaksi ja ostettavaksi.

Uusia nuotteja, uutta ohjelmistoa ilmestyy naiskuoropäivillä!

ERILLISNUOTTEINA

• Hanni Autere, Kanteletar: Puhun puille
  • Jean SIbelius, Vilkku Joukahainen, Saima Hyökki: On hanget korkeat nietokset

UUSI KOKOELMASUOMENMAA - Isänmaallisia lauluja naiskuorolle