Kesäleiri

Kuvassa Laulun iloa! - leirikuoro Anneli Julénin opissa Iisalmessa kesällä 2021.

Kesän 2022 laululeiri

Suomen Naiskuoroliitto järjestää kesän laululeirin Oriveden Kampuksella 6.-10.7.2022. Luvassa on laulun ja oppimisen iloa osaavien opettajien ohjauksessa ja samanhenkisten ihmisten hyvässä seurassa.

Tervetuloa!

Tarjolla on perinteisiä merkkilaulukursseja taitavien musiikin ammattilaisten ohjauksessa. Suosittu leirikuoro järjestetään myös. Leirikuorossa opetellaan mm. Naiskuoroliiton julkaisemia uusia lauluja ja tutustutaan eri genreihin. Päätarkoituksena yhdessä laulamisen ilo huippukuoronjohtajan johdolla.

(Kuva Jussi Valkeajoki)

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Tule nauttimaan täysihoidosta ja hyvästä seurasta! Leiri toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

MESTARISUORITUSKURSSI, opettaja Marita Kaakinen, Kokkola

VANHA OHJELMISTO

ke 6.7. - su 10.7.2022 Oriveden Kampus

Kurssin hinta 495 € (sis. mestariohjelmiston opetusta, yksilö- ja kvartettilaulutunnit ja säestäjän kurssille, sekä majoituksen ja täysihoidon). Kurssin hinta ilman majoitusta 370 €.

Kurssi on tarkoitettu mestariharjoitusleirin jo suorittaneille ja/tai valmiille kvarteteille. Edellytyksenä kurssille osallistumiseen on, että hallitsee jo mestarilauluohjelmiston laulut hyvin. Kurssin lopuksi järjestetään suoritustilaisuus. Kurssin hintaan sisältyvät yksilölaulutunnit ja kvartettiopetus. Säestäjänä kurssilla toimii Petri Herranen Iisalmesta.

MESTARIHARJOITUSKURSSI, opettaja Maria Autio, Kokkola

VANHA OHJELMISTO

ke 6.7. - su 10.7.2022 Oriveden Kampus

Kurssin hinta 495 € (sis. mestariohjelmiston opetusta, yksilö- ja kvartettilaulutunnit ja säestäjän kurssille, sekä majoituksen ja täysihoidon). Kurssin hinta ilman majoitusta 370 €.

Kurssille voit osallistua, kun olet suorittanut perus- ja taitomerkin stemmastasi. Kurssin tähtäimenä on mestarisuorituskurssi kesällä 2023. Saat suurimman hyödyn kurssista, jos olet ehtinyt harjoitella mestarimerkkiohjelmiston lauluja jo etukäteen kotona. Kurssiin hintaan sisältyvät yksilölaulutunnit ja kvartettiopetus. Säestäjänä kurssilla toimii Petri Herranen Iisalmesta.

MESTARIHARJOITUSKURSSI, opettaja Anneli Julén, Riihimäki

UUSI OHJELMISTO (julkaistaan maaliskuussa 2022)

ke 6.7. - su 10.7.2022 Oriveden Kampus

Kurssin hinta 450 € (sis. uuden mestariohjelmiston opetusta, yksilö- ja kvartettilaulutunnit, majoituksen ja täysihoidon). Kurssin hinta ilman majoitusta 320 €.

Kurssille voit osallistua, kun olet suorittanut perus- ja taitomerkin stemmastasi. Kurssin tähtäimenä on mestarisuorituskurssi kesällä 2023. Ohjelmisto julkaistaan maaliskuussa. Saat suurimman hyödyn kurssista, jos olet ehtinyt harjoitella mestarimerkkiohjelmiston lauluja jo etukäteen kotona. Kurssiin hintaan sisältyvät yksilölaulutunnit ja kvartettiopetus. Uuden mestariohjelmiston laulut ovat säestyksettömiä ja ohjelmisto julkaistaan maaliskuussa.

Kaikki mestarimerkkikurssit alkavat keskiviikkona n. klo 12.00 ja päättyvät sunnuntaina n. klo 15.00.

Uusi ohjelmisto löytyy täältä: https://www.naiskuoroliitto.fi/merkkilaulut/

PERUSMERKKIKURSSI, opettaja Maarit Amper, Kiuruvesi

ke 6.7. - su 10.7.2022 Oriveden Kampus

Kurssin hinta 450 € (sis. perusmerkkiohjelmiston opetusta, majoituksen ja täysihoidon). Kurssin hinta ilman majoitusta 320 €.

Kurssille voit osallistua yksin tai kuorokavereidesi kanssa. Kurssilla harjoitellaan perusmerkkiohjelmiston laulut ja voit tulla vain harjoittelemaan, merkin suorittaminen ei ole välttämätöntä. Saat suurimman hyödyn kurssista, jos olet ehtinyt harjoitella perusmerkkiohjelmiston lauluja jo etukäteen kotona. Kurssin lopuksi järjestetään suoritusmahdollisuus.

Perusmerkkikoulutus alkaa keskiviikkona n. klo 12.00 ja päättyy sunnuntaina n. klo 15.00.

TAITOMERKKIKURSSI, opettaja Kirsi Äikäs, Lappeenranta
ke 6.7. - 10.7.2022 Oriveden Kampus

Kurssin hinta 450 € (sis. taitomerkkiohjelmiston opetusta, majoituksen ja täysihoidon). Kurssin hinta ilman majoitusta 320 €.

Kurssille voit osallistua yksin tai yhdessä kuorokavereidesi kanssa. Tällä kurssilla harjoitellaan taitomerkkiohjelmiston lauluja, joita voit tulla vain harjoittelemaan, merkin suorittaminen ei ole välttämätöntä. Saat suurimman hyödyn kurssista, jos olet ehtinyt harjoitella taitomerkkiohjelmiston lauluja jo etukäteen kotona. Kurssin lopuksi järjestetään suoritusmahdollisuus.

Taitomerkkikoulutus alkaa keskiviikkona n. klo 12.00 ja päättyy sunnuntaina n. klo 15.00.

LAULUN ILOA! - LEIRIKUORO, opettaja Kaija Viitasalo, Helsinki

pe 8.7. - su 10.7.2022 Oriveden Kampus

Kurssin hinta 250 € (sis. opetuksen, majoituksen ja täysihoidon). Kurssin hinta ilman majoitusta 180 €.

Kurssille voit osallistua yksin tai yhdessä kuorokavereidesi kanssa. Laululeirillä harjoitellaan uusia lauluja, opitaan uusia asioita kuorolaulusta, saadaan harjoitteluvinkkejä ja uusia elämyksiä kuorosiskojen kanssa.

Tule kokemaan yhdessä laulamisen ja oppimisen riemua ilman suorituspaineita huippuopettajan johdolla. Tarvittavan nuottimateriaalin voit tilata etukäteen toimistolta tai ostaa paikan päältä. Leirikuoron ohjelmisto julkaistaan 2.5.2022.

Laululeiri alkaa perjantaina 8.7.2021 n. klo 12.00 ja päättyy sunnuntaina 10.7.2021 n. klo 15.00.

• Alkuperäiset nuotit tilataan toimisto@naiskuoroliitto.fi #laulammepuhtaasti
  • Merkkilauluohjelmistot ja -säännöt löytyvät https://www.naiskuoroliitto.fi/merkkilaulut/
  • Leirin aikana on mahdollisuus varata yksityislaulutunteja laulunopettajalta, varaukset ja lisätietoja toimisto@naiskuoroliitto.fi
  • Kurssit toteutetaan jos osallistujia on vähintään 7 hlöä/kurssi, leirikuoro 10 hlöä/kurssi.
  • Ruokailut ja majoitus sisältyvät kurssihintaan.
  • Ilmoittautumismaksu 35 € laskutetaan ilmoittautumisen jälkeen. Maksu käytetään kurssin järjestelyihin ja sitä ei palauteta, jos kurssi peruuntuu vähäisen osanottajamäärän tai AVIn rajoitusten vuoksi.
  • Loput leirimaksusta laskutetaan 14 vrk ennen leirin alkua.

Tervetuloa!

Kuvat Iisalmen leiriltä kesältä 2021.