Merkkilauluäänitteet

Hyvä laulaja!

Suomen Naiskuoroliiton perus- ja taitomerkkiohjelmiston ääniteet on tehty helpottamaan merkkilauluohjelmistojen harjoittelua. Äänitteellä kuulet oman stemmasi muiden stemmojen kuuluessa taustalla vaimennettuna. Saadaksesi mahdollisimman hyvän käsityksen kokonaisuudesta, pidä nuotit esillä opetellessasi lauluja. Mahdollisuuksien mukaan harjoittele lauluja myös kvartetissa laulaen. Nautinnollisia harjoitteluhetkiä merkkilaulujen parissa!

Suomen Naiskuoroliitto

Perusmerkkilaulut

100 €

Perusmerkkilaulut  stemmoittain. Tiedostot on tehty tietokoneella.

Nykytekniikalla voita vaikka äänittää itsellesi puhelimella stemmat sanoineen, jolloin on helpompi opetella lauluja ulkoa.

Äänitys, miksaus ja masterointi: Anni Eerola

Perusmerkkilaulut

CD

25 €

Perusmerkkilaulut stemmoittain

Laulajat: Naiskuoro Timotei

Uudet laulut on äänitetty Helsingin Yliopiston Viikin normaalikoululla

Perusmerkkilauluissa aiemmista listoista säilyneet laulut ovat midi-äänityksenä. Tämä tarkoittaa sitä, että laulajien sijaan äänitys on tehty digitaalisesti. Näin voidaan taata, että laulun säveltaso pysyy oikeana. Samalla kannustetaan laulujen opiskelijoita tutkimaan myös nuotteja, eikä pelkästään kuuntelemaan (myös muut merkinnät kuin sanat)

Levytiedot

Äänitys, miksaus ja masterointi: Pekka Tulkki

Kannen ulkoasu ja taitto:    Heini Kristola

Taitomerkkilaulut

100 €

Taitomerkkilaulut stemmoittain. Tiedostot on tehty tietokoneella.

Nykytekniikalla voit vaikka äänittää itsellesi puhelimella stemmat sanoineen, jos haluat opetella lauluja ulkoa.

Rytmimusiikissa kannattaa etsiä ja kuunnella alkuperäisiä esityksiä kappaleesta. Leirillä opettaja auttaa rytmeissä ja tulkinnassa, ja vasta silloin tehdään lopullinen tulkinta yhdessä yhtyeen kanssa.

Vaikka saatkin käyttää tentissä nuottia, paitsi Finlandiassa ja Viirimme-kappaleessa, ne ovat sinulle vain apuväline ja muistin tuki. Kappaleet täytyy osata hyvin.

Linkki toimitetaan Google Drive -linkkinä. Kysy lisäohjeita toimistosta.

Äänitys, miksaus ja masterointi: Anni Eerola

Suomenmaa

100 €

Suomenmaa -kokoelman stemmamidit, jotka on tehy tietokoneella. Nämä auttavat sinua opettelemaan stemman. Sanat ja kappaleen tulkinta jäävät sinun itsesi opeteltavaksi.

Äänitys, miksaus ja masterointi: Anni Eerola ja Anneli Julen

Taitomerkkilaulut

(vanha ohjelmisto)

CD

10 €

Laulajat:

S1 Pia Räisänen, Marita PasanenS2 Saara Elomaa, Mari-Anni HilanderA1 Susanna Sippola, Marjatta AhtolaA2 Kaija Viitasalo-Tulkki, Niina Melasalmi

Äänitetty Helsingin Yliopiston Viikin normaalikoululla keväällä 2006.

Äänitys, miksaus ja masterointi: Pekka Tulkki

Kannen ulkoasu ja taitto: Tiina Mikkelsson

Tee tilaus

Ole hyvä ja jätä tilauksesi ja yhteystietosi niin toimitamme sinulle tilauksen mahdollisimman nopeasti