Info kuoroille

ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT.

Hei naiskuorot ympäri Suomen!Nyt ei kannata pitää kesätaukoa koko kesää 2024, sillä silloin Iskelmäviikoilla soi kuorolaulu! Tulkaa koko kuoron kanssa 15.-17.7.2024 Kiuruvedelle Naiskuoroliiton ja Iskelmäviikon yhdessä järjestämään täysin uudenlaiseen Lupa laulaa! -tapahtumaan!

Tapahtuman rungon muodostaa ma 15.- ke 17.7. Laulun iloa! -suurkuoro, jota johtaa upea kuoronjohtaja, säveltäjä Jennifer Moir! Luvassa on yhdessä laulamisen, oppimisen ja uuden ohjelmiston omaksumisen riemua huippuammattilaisen ohjauksessa. Ohjelmaan kuuluu myös huikeat Lauluyhtye Rajattoman ja Eroman tähdittämät kuoroiltamat, joissa nautitaan myös yhdessä laulamisesta ja suurkuoronumeroista. Kaikki huipentuu esiintymiseen Iskelmäviikkojen avajaisten jälkeen kuorokonsertissa IskelmäAreenalla ke 17.7.!Lupa laulaa! -tapahtuma on myös paljon muuta!

• Voitte hakea esiintymään oman kuoron kanssa sekä kuorokonserttiin että kirkkokonserttiin! Molempiin valitaan nauhakarsinnalla 3 kuoroa. Voitte hakea esiintymään oman kuoron kanssa sekä IskelmäAreenan mahdollisesti jopa televisioitavaan kuorokonserttiin 17.7. klo 14.00 että kirkkokonserttiin 17.7. klo 19.00! Molempiin valitaan nauhakarsinnalla 3 kuoroa. Jos haet kuorokonserttiin, lähetä se laulu, minkä haluatte esittää siellä. Jos haet kirkkokonserttiin, lähetä se laulu, minkä haluat laulaa siellä. Jos haet molempiin konsertteihin, lähetä kaksi nauhaa. Nauhat voi lähettää sähköpostilla toimisto(at)naiskuoroliitto.fi tai WhatsAppilla numeroon 050 306 4393. Saatteeksi kuoron nimi ja yhteystiedot. Nauhat tulee lähettää 15.3.2024 mennessä, päätös tehdään maaliskuun loppuun mennessä.
  • Kuorollanne on halutessanne esiintymismahdollisuuksia tiistaina kuoroiltamissa sekä maanantaista keskiviikkoon torilla ja karavaanarialueella!

LISÄKSI HALUTESSANNE

• Virittäytykää tunnelmaan su 14.7. yhteislaulutilaisuudessa fantastisen Eija Ahvon johdolla.
  • Ma 15.7. saatte laittaa jalalla koreasti vertaansa vailla olevissa kuorotansseissa kuorojen ja lauluyhtyeiden säestyksellä.
  • Ti 16.7. kannattaa osallistua ikimuistoisiin kuoroiltamiin Rajattoman ja Eroman tahtiin, liput 35€/29€
  • Ke 17.7. iltana pääsette osallistumalla Laulun iloa! -kuoroon laulamaan kirkkokonsertissa suurkuorossa ja rauhoittumaan Liittokuoro Louhea ja Vox Feminae -kuoroa kuunnellen, nauhakarsinnan tuloksesta riippumatta.

Voitte jatkaa musiikista nauttimista jäämällä Iskemäviikoille alennushintaan (Iskelmäpassi + Lupa laulaa! -lippu ma-su 138 € (168 €), tarjous voimassa 30.4.2024 saakka.

Laulun iloa! -kuoron hinta on 199 €/laulaja (sis. opetus, majoitus ja aamiainen Spa Hotel Runnissa, kuljetukset Runnin ja Kiuruveden välillä) + kuoroiltamat konserttilippuineen 29 €/hlö. Omakustanteinen lounas järjestetään päivittäin.

Tilatkaa nuotit ja harjoitusnauhat jo tänään (toimisto@naiskuoroliitto.fi) ja ilmoittautukaa 30.4.2024 mennessä, linkki ilmoittautumislomakkeeseen https://forms.gle/R3iw6XA2zuqZVYqQA