Lupa laulaa! -kuorotapahtuma 15.-17.7.2024

Ensi kesänä Iskelmäviikolla soi kuorolaulu!

Tule mukaan ainutlaatuiseen Lupa laulaa! -tapahtumaan Kiuruvedelle 15.-17.7.2024!

Tällaista kuorotapahtumaa ei Suomessa ole ennen koettu! Iskelmäviikko ja Suomen Naiskuoroliitto yhdistävät voimansa tarjotakseen niin kuorokonkareille kuin -noviiseillekin upean kattauksen mahdollisuuksia laulaa yhdessä ja kuunnella laulumusiikkia! Tule yksin, kaverin tai koko kuorosi kanssa. Osallistuminen ei edellytä Naiskuoroliiton jäsenyyttä tai aiempaa kuorokokemusta.

Ilmoittaudu 30.4.2024 mennessä! Ilmoittautumislinkit:

Ilmoittautuminen Laulun iloa! -naiskuoroon/Registration Laulun iloa! -female choir

Ilmoittautuminen Caravan -sekakuoroon/Registration Caravan -mixed choir

• Virittäydy tunnelmaan yhteislaulutilaisuudessa Eija Ahvon kanssa jo su 14.7.
  • Valitse kahdesta koulutuksestamme sinulle sopiva:
  1. Jos olet sopraano tai altto ja sinulla on jo kokemusta kuorolaulusta, tule kehittymään laulajana ja heittäytymään kuorolaulun riemuun upean kuoronjohtaja Jennifer Moirin vetämään Laulun iloa! -naiskuoroon ma 15.- ke 17.7.

2. Olipa äänialasi mikä tahansa tai vaikket edes tietäisi, mitä ääniala tarkoittaa, mutta olet kiinnostunut kuorossa laulamisesta, olet tervetullut laulamaan Caravan- sekakuoroon iki-ihanan Maria Aution johdolla ma 15.- ke 17.7.

• Nauti Lupa laulaa! -kuorokonsertista Iskelmäviikkojen avajaisten jälkeen IskelmäAreenalla ke 17.7. Laulun iloa! –ja Caravan -kuoro huipentuvat esiintymiseen tässä konsertissa. Jos olette liikkeellä kuorosi kanssa, osallistukaa nauhakarsintaan – voitte päästä esiintymään kuorokonserttiin ja saada koutsaustunnin musiikkineuvos Anneli Julénilta! Lisätietoa https://www.naiskuoroliitto.fi/info-kuoroille/
  • Koe ainutlaatuiset kuorotanssit, joissa voit laittaa jalalla koreasti kuorojen ja lauluyhtyeiden säestyksellä ma 15.7.
  • Kuule Lauluyhtye Rajattoman ja Virpi Eroman Eroma-yhtyeen konsertit ja ota ilo irti yhdessä laulamisesta, suurkuoroesityksistä sekä loistavasta seurasta ja tarjoiluista kuoroiltamissa ti 16.7.
  • Rauhoitu kirkkokonsertissa kuuntelemalla mm. kaikista osallistuvista kuoroista ja laulajista muodostettua suurkuoroa ke 17.7.

Nyt on lupa laulaa!

Ilmoittaudu 30.4.2024 mennessä! Ilmoittautumislinkit ylhäällä.